2018/05/29

Euskaraldia, 11 egun euskaraz

2018ko azaroaren 23tik abenduaren 3ra EUSKARALDIA egitasmoa jarriko da martxan Euskal Herriko herri, hiri eta bazter guztietan. Gure harremanetan hizkuntzarekin ditugun inertziak astintzea eta uste baino gehiagotan euskarazko komunikazioa posible dela frogatzea da honen helburuetako bat eta horretarako ostegunean, arratsaldeko 19.00tan, Irunberriko aurkezpena egingo da. Euskara jakin edo ez, asko ala gutxi ulertuta ere, herritar ekimen honek guztion bultzada behar du eta horregatik parte hartzerako gonbitea luzatu dute antolatzaileek.

Desde el 28 de noviembre al 3 de diciembre de 2018 se pondrá en marcha EUSKARALDIA en todos los pueblos, ciudades y rincones de Euskal Herria.
Uno de los objetivos principales de EUSKARALDIA es transformar las inercias lingüísticas en las que caemos en nuestro día a día y probar que es posible comunicarnos en euskera en más situaciones de las que imaginamos. Para ello, este próximo jueves, a las 19.00, se realizará la presentación de esta iniciativa que necesita del apoyo de todo@s, sepamos o no euskara, entedamos más o menos... por lo que desde la organización se invita a todos los vecin@s a participar.